Pai, cum zisesem la inceput, lichid de vara mai ramasese doar in furtunase (si eventual putin "pe fund"), restul fiind 2 litri de lichid "-25".
Daca parbrizul e curatat bine la rece si e ferit de aerul cald in permanenta, nu se depune ghiata pe exterior, cel putin nu in deplasare cand e racit activ de curentul de aer. Probleme sunt la interior, unde trebuie "pazit" condensul sa nu inghete pe parbriz si in stationare cand suprafata exterioara nu mai e racita la fel de eficient si risca sa ajunga la temperatura de topire a fulgilor => apa care va ingheta la repunerea in miscare. In cazuri de genul asta am observat ca folosirea stergatoarelor facea parbrizul opac, in schimb daca lasam picaturile sa inghete vizibilitatea era mai mult decat OK si curatarea se facea ultrarapid cu o racleta.
Bineinteles, "tehnicile" astea sunt "de avarie"; nimic nu se compara cu o zeama de sezon plus lame bune la stergatoare