Anul trecut m-a prins frigul cu un amestec de zeama de vara cam 3 sferturi din rezervor, care bineinteles ca a inghetat imediat. Am completat cu zeama de iarna de -30 de grade, in speranta ca amestecul asta + temperatura de la motor (evacuarea e tot pe dreapta) isi vor face treaba, numai ca socoteala mea nu s-a potrivit si la un moment dat stropitoarele nu mai scuipau nimic, desi motorasele se auzeau. Partea interesanta e ca intr-o localitate, in spatele unui camion in spatele caruia am ramas intentionat, stropitoarele au inviat. Atunci a fost clar ca (virgula) curentul de aer din fata raceste si vasul cu zeama de parbriz.
Temporar am rezolvat problema asa: am oprit intr-o benzinarie si am pus 1l de zeama de -60 de grade si restul de -20. Avind in vedere ca zemurile adaugate aveau cam 20 de grade + caldura de la motor, gheata ramasa a fost topita si nu am mi avut probleme dupa.
Weekendul asta am montat un material in fata rezervorului si l-am prins de tortita care se afla pe rezervor chiar catre partea fata. In felul asta curentul de aer din fata nu "bate" in rezervor, ci este oprit de placuta mea.
Daca nu e clar o sa pun si poze in viitor, acum nu am.
"Inventia' mea nu e cine stie ce, dar a fost foarte enervant la drum lung sa nu pot curata parbrizul din cauza ghetei din rezervor.