0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
in viteza a II a , masina accelereaza (dar nu cit ar trebui , parca ar patina ambreiajul ) motorul se tureaza pe la 3500-4000 si ulterior cupleaza perfect accelerind impecabil
Modele mai noi de autovehicule au cuplare hidraulică a ambreiajului au un cilindru principal ataşat pedalei de ambreiaj şi un cilindru secundar undeva în carcasa cutiei de viteze ce acoperă discul de ambreiaj, placă de presiune şi volanta. Garniturile pistonului intern, al cilindrului principat cât şi a celui secundar pot prezenta scurgeri ce permit pierderea presiunii. Acest lucru ar putea influenţa buna funcţionare a ambreiajului, astfel că acesta ar putea să nu decupleze sau să cupleze prematur. Pedala s-ar putea de asemenea să fie mai moale, cu rezistenţă mai mică la apăsare decât în mod normal. Cilindrul secundar este mai predispus la scurgeri datorită amplasării lui, mai exact în cel mai jos punct al sistemului. Rugina sau praful din lichidului hidraulic se vor depune în cilindrul secundar provocând probleme ale garniturilor.http://ic-echipamente.ro/Articole/Diagnosticarea-si-repararea-ambreiajelor--eID26.html
Daca in viteza I nu face probleme nu cred ca e de la ambreiaj. Tu nu aveai gaz pe masina? Poate trebuie curatat/ reglat ceva la instalatie.
face la fel si pe benzina, deci nu carburantul e problema
@roberto:Cum se uzeaza volanta? Placa de presiune este corp comun cu volanta?Oricum, dupa simptome, daca se realizeaza cuplarea ferma dupa un timp, cand motorul e deja la 3500-4000 rot/min, cred ca e altceva. Ar trebui verificat sistemul de actionare al ambreiajului, de la pedala pana la rulmentul de presiune.....