0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Si a facut SUVI 45.000 km.... Chiar mai multi, cu vreo 100.Evident, a trecut prin verificarile reviziei programate.Reclamatiile mele, cand am fost intrebat despre cum e masina, s-au referit la:1- ceva instabilitate la viteze mari, in general sub vant lateral sau la trecerea pe langa TIRuri.Verificate amortizoarele: eficienta pe fata 80 / 81% si pe spate 75 / 77%. Amortizoarele spate s-au gasiut curse, cu ulei pe ele. Nu le-am vazut acum, dat observasem deja de pe la 35000 km. Inlocuite direct, fara nicio o intrebare suplimentare. Amortizoarele fata au ramas cele din fabrica. Dupa ce am luat masina, pot afirma cu certitudine ca s-a schimbat comportamentul suspensiei. Nu ma pot decide daca in bine sau in rau. Bine pentru ca pare mai ferma pe traiectorie. Rau pentru ca pare mai dura, nu mai lanseaza ca o limuzina...2- zgomot ciudat la rularea pe macadam-griblura rara (probabil vestita caseta de directie care zdrangane, nu sunt sigur).In service nu am putut reproduce zgomotul respectiv. Evident ca au verificat articulatii, suspensii, etc. fara a gasi ceva defect, asa ca nu s-a intervenit cu remedieri. Astept sa le prezint zgomotul la urmatoarea vizita, pentru ca l-am inregistrat cu telefonul (era prea clar). La final, pretul reviziei a fost de circa 1100 lei, asa cum am mai scris. Mi-am adus aminte de reducerea aplicata membrilor SCR si am cerut-o. Au verificat sticker-ul de pe masina si au acordat discountul. Bravo lor ca se tin de promisiune. Conform devizului, piesele inlocuite au fost:-filtru ulei-garnitura buson ulei-unsoare-filtru polen-filtru aer-ulei Suzuki 0W20-antigel, albastru...(?!)-apa distilata-ulei cutie viteze 75W90-bec (lampa ceata spate)
Ai scapat usor....Nu am stat sa verific prin carti.
am filtru de aer sport si il suflu/spal la 10k km
Pai nu vezi ca la ulei cv (motor pe benzina) are R(=Replace) la 45k si la 90k?!Sent from my LG-H818 usineg Tapatalk