0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
...am avut o problema cu indicatorul de temperatura fiind la maxim.... lichidul de racire - era ok ... Mi s-a mai intamplat apoi inca o data, ... la repornire totul ok.
Am tras pe dreapta, am verificat lichidul de racire - era ok, am mai stat ce am mai stat si, la repornire, si-a revenit.
Salutare! Vreun sfat pentru problema de mai jos sau s-a mai lovit cineva de ceva similar?Am un Suzuki Swift IV din 2010 si asta vara am avut o problema cu indicatorul de temperatura fiind la maxim. Nu iesea fum si nu am sesizat nimic anormal. Eram la drum lung, mers la viteza aproape constanta, cu AC pornit. Am tras pe dreapta, am verificat lichidul de racire - era ok, am mai stat ce am mai stat si, la repornire, si-a revenit. Mi s-a mai intamplat apoi inca o data, la drumul de intors. La fel, nimic suspect, am tras pe dreapta si, dupa ceva timp, la repornire totul ok.Am fost cu ea la autonet si nu au gasit nimic. Mi-au propus sa schimb termostatul (~900 lei cu tot cu manopera) si sa curat radiatorul (~500 lei). Doar ca nu sunt convinsa ca asta e cauza si parca am retineri in a da banii astia doar asa, ca sa vad ce se intampla dupa aia. De la incidentul de mai sus, nu am mai facut drumuri lungi, ci doar drumuri prin oras. Nu s-a mai intamplat ca indicatorul sa fie la valori maxime.Vreo idee de la ce ar putea fi? Ce sa le zic celor din service sa verifice? Poate fi in vreun fel legat de AC?Mersi mult.
Citat din: zoomzoom din 02.Oct.2024, 11:08:35 a.m. Am tras pe dreapta, am verificat lichidul de racire - era ok, am mai stat ce am mai stat si, la repornire, si-a revenit. salut!in cate minute si a revenit indicatorul? daca vorbim de minute...5..10..15....nu avea timp sa se raceasca cu motorul oprit. asta inseamna indicatorul sau sonda au dat o eroare..un scurt.electroventilatorul porneste cand dai drumul la ac?cand mai face asa, inainte de a opri motoul...repede...sa vezi daca se invarte.vara termostatul nu sta inchis..apoi deschis ..mai ales pe autostrada.....sa zici sa a ramas blocat..semiblocat..etc. problema termostatelor..e ca raman inchise....sau nu deschid corect.
Citat din: zoomzoom din 02.Oct.2024, 11:08:35 a.m.Salutare! Vreun sfat pentru problema de mai jos sau s-a mai lovit cineva de ceva similar?Am un Suzuki Swift IV din 2010 si asta vara am avut o problema cu indicatorul de temperatura fiind la maxim. Nu iesea fum si nu am sesizat nimic anormal. Eram la drum lung, mers la viteza aproape constanta, cu AC pornit. Am tras pe dreapta, am verificat lichidul de racire - era ok, am mai stat ce am mai stat si, la repornire, si-a revenit. Mi s-a mai intamplat apoi inca o data, la drumul de intors. La fel, nimic suspect, am tras pe dreapta si, dupa ceva timp, la repornire totul ok.Am fost cu ea la autonet si nu au gasit nimic. Mi-au propus sa schimb termostatul (~900 lei cu tot cu manopera) si sa curat radiatorul (~500 lei). Doar ca nu sunt convinsa ca asta e cauza si parca am retineri in a da banii astia doar asa, ca sa vad ce se intampla dupa aia. De la incidentul de mai sus, nu am mai facut drumuri lungi, ci doar drumuri prin oras. Nu s-a mai intamplat ca indicatorul sa fie la valori maxime.Vreo idee de la ce ar putea fi? Ce sa le zic celor din service sa verifice? Poate fi in vreun fel legat de AC?Mersi mult.Welcome in the club. Ceva similar am si eu, miercuri ma duc la al5lea service pentru inca o verificare. Am schimbat termostat si pompa de caldura si problema inca persista la mine. Se incalzeste doar la temperatura/turatie mare.Verdict probabil garnitura de chiuloasa +- Chiuloasa, vedem cand desface motorul.