Salut,
Am descoperit intre timp ca problema (titlul topic-ului) se manifesta nu doar cu aerul conditionat pornit ci si fara acesta. Mai putin pregnant, dar tot se manifesta.
Am facut o simulare, am scos borna de la baterie pentru ceva timp, astfel incat computer-ul sa se reseteze la valorile default. Ca si cum m-ar fi lasat bateria complet.
Efectul a fost cel asteptat, pentru o vreme (cateva zile) problema a disparut, exact ca de fiecare data cand am fost cu ea in service....
In tot acest timp am condus numai cu aerul conditionat oprit si problema a inceput sa se manifeste din nou dupa cateva zile. Este drept ca se manifesta mai putin pregnant decat atunci cand are AC-ul pornit, in sensul ca pierderea de putere este mai mica (se simte la pedala) si pe o perioada mai scurta (sa zicem, 0.5 sec in loc de 1-2 sec, pur exemplu, nu am masurat, dar diferenta este vizibila).
Acest fapt intareste convingerea ca sursa problemei nu provine de la AC si ca acesta din urma doar o amplifica (consumand din energia motorului).
Acest tip de manifestare se pare ca ar avea legatura, asa cum afirma si cineva mai sus, mai degraba cu software-ul computer-ului, cu modul cum acesta distribuie puterea, mod care se pare ca variaza in timp, probabil in functie de X factori / variabile.
Iar la toate acesta se adauga si problema AC-ului.
Va invit sa faceti acelasi test, cei care aveti timp si (mai ales) masini aflate in garantie, si sa impartasiti aici parerile dvs.