Ma bucura sa aud ca nu doar a mea agata.
In principiu agata a doua, de la 1 la 2 si nu si de la 3 la 2. Si asta cu cat e mai rece.
Gresarea timoneriei nu a dat roade, insa a umplut motorul de ulei pe care a trebuit sa il curat. Au dat cu un spray pe cablurile de timonerie in speranta ca va intra pe la bucse, si a sarit si pe motor. Nu am simtit vreo diferenta. Mi s-a spus ca in acest caz e timoneria si ca ar costa 600 lei. Am intrebat, daca o schimb si face la fel ce se intampla ? Pai ,e posibil sa faca la fel ori sa agate in continuare dar altfel. Au trecut 3 ani de atunci si merge la fel, seamana cumva cu Dacia trebuie sa o cunosti.
Am mers si cu una cu motor de 1.0, au cutie cu 5 viteze si este cu mult mai precisa. Merge chair unsa.
Un alt prieten cu masina similara s-a certat cu cei de la Radacini pe acesta tema sustinand ca e ste ambreiajul. Culmea este ca dupa ce i-a batut la cap vreo jumatate de an ambreiajul a fost schimbat pe garantie. Ambreiaj nou iar masina agata la fel.
Deci asa merg ele domle.