0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Tocmai am schimbat uleiul (ala dintre revizii).Am pus Ravenol conform specificatiilor pentru motoarele K14C si prima constatare a fost ca am ramas fara frâne în primii km parcursi (abia la a treia pedala intrau frânele).S-a stabilizat dupa câteva reprize de acceleratie-frânare, acuma nu mai am probleme (momentan).Tind sa cred ca sistemul cu pompa asta de vacuum este proiectat gresit pe undeva, eu am beneficiat de rechemarea pentru schimbul acelei supape si se pare ca problema persista în continuare.Nu mi se pare normal ca sa dea fail din cauza uleiului, undeva este o eroare care odata demonstrata va rechema în service gramezi de masini.O sa ne confruntam cu o criza ca cea generata de Takata.Trebuie doar sa se apuce un expert auto mai constiincios ca sa demonstreze ca performantele sistemului de frânare sunt grav afectate de compozitia uleiului de motor folosit.Atunci vor aparea automat întrebari legate de siguranta masinii în trafic si inclusiv de gradul de siguranta dat de Euro NCAP.
Nu cred ca au verificat nimic, dar nu pot sa bag mâna în foc pentru ca nu am stat lânga masina.Mi s-a aratat doar piesa schimbata.Iar faptul ca sistemul de frânare are ceva în comun cu cel de ungere al motorului mi se pare ca dovedeste la o adica o cauzalitate directa a deteriorarii parametrilor de frânare.Ceea ce pe undeva nu e prea normal.
Pai tocmai asta e problema, sunt anumite piese gândite ca sa pice fix la nr de kilometri si ca sa genereze si uzura întregului ansamblu din care fac parte.E greu de demonstrat asta pentru ca cei care ar trebui sa faca expertizele astea sunt platiti tocmai de catre producatori.Si de cele mai multe ori au tot interesul ca sa taca.