Autor Subiect: Relanti scazut  (Citit de 1614 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline MariusP

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 11
  • Gen: Bărbat
    • Iasi
Re: Relanti scazut
« Răspuns #10 : 23.Dec.2021, 03:34:33 p.m. »
Da așa e ,dar eu mă așteptam să nu scadă așa de mult pt că
 la Toyota nu scădea așa de mult ,nu scădea sub 800
  • S cross
 

Offline Myhay

Re: Relanti scazut
« Răspuns #11 : 23.Dec.2021, 03:49:15 p.m. »
Da… fiecare producator auto le face in felul lui. De ex la Peugeot-ul 307 pe care l-am avut cu ani in urma cand porneam AC functiona incontinuu ventilatorul. Doar cand si cand se auzea tzac-ul compresorului semn ca se oprea si pornea tot asa la interval de cateva minute. Dar electro-ventilatorul nu se oprea pana nu opream eu AC din buton.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 

Offline kellogs

Re: Relanti scazut
« Răspuns #12 : 23.Dec.2021, 04:33:58 p.m. »
Acu vreo 4 ani nu am trimes petitie la suzuki.hu pe tema aceasta - https://www.change.org/p/magyar-suzuki-corporation-address-the-high-vibrations-felt-in-new-suzuki-vehicles
Si a mea tot asa face, diesel ce e drept, insa printre semnatari erau si cu benzinare. Pare-se ca nu au luat-o in serios :P
simulatoare TPMS, pentru Suzuki si nu numai - https://spooftpms.com
adaptoare lumini frane/semnalizare SUA (rosu/rosu) -> EU (rosu/portocaliu) - https://rearlightsbox.eu/
 

Offline enicky

Re: Relanti scazut
« Răspuns #13 : 23.Dec.2021, 04:55:41 p.m. »
    De fapt, greseala asta o cam facem toti : luam masina veche de referinta pentru cea noua.
Daca cea veche a fost una fiabila, cu atat mai mult intelegem mai greu ca tehnologia se schimba de la an la an sau ca fiecare producator are stilul lui de constructie a motoarelor/masinilor.
   Cum am presupus, era o alarma falsa !
Ciudat este ca multi preferam sa intrebam intai pe forum, sau NUMAI pe forum si nu la un service. Asa poate nu mai ajungeati nici voi sa faceti petitia la unguri. :pardon:
 
 O situatie similara mi s-a intamplat mie acum vreo 10 ani cand am prins prima iarna cu Fordul : afara erau 00 si la un moment dat mi s-a aprins o steluta rosie pe bord. Crezand ca e vreo avarie, am oprit, m-am uitat dupa manual, era acasa, nu stiam daca sa merg mai departe cu becul rosu aprins, asa ca l-am sunat pe cel care imi vanduse masina, mi-am cerut scuze, i-am povestit si-mi spune ca steluta rosie imi arata ca afara sunt -40, deci sa fiu atent ca e drumul inghetat. :-j
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline kellogs

Re: Relanti scazut
« Răspuns #14 : 24.Dec.2021, 07:40:01 p.m. »
Ciudat este ca multi preferam sa intrebam intai pe forum, sau NUMAI pe forum si nu la un service. Asa poate nu mai ajungeati nici voi sa faceti petitia la unguri. :pardon:

Stii oare la cate ateliere am umblat si cati nervi mi'am facut ? Traiasca steaua rosie!
simulatoare TPMS, pentru Suzuki si nu numai - https://spooftpms.com
adaptoare lumini frane/semnalizare SUA (rosu/rosu) -> EU (rosu/portocaliu) - https://rearlightsbox.eu/
 

Offline enicky

Re: Relanti scazut
« Răspuns #15 : 24.Dec.2021, 11:19:48 p.m. »
Stii oare la cate ateliere am umblat si cati nervi mi'am facut ?
  Aveati si voi o "problema" !  :-O
Daca masina mergea bine, chiar nu vad de ce deranja relantiul mic!!! :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline ntire2000

Re: Relanti scazut
« Răspuns #16 : 24.Dec.2021, 11:55:44 p.m. »
Sonda lambda are rolul de a da informatii calculatorului de injectie despre continutul de oxigen - daca este prea mic înseamna ca amestecul este prea bogat şi atunci reduce cantitatea de benzina iar daca este prea mare atunci creste cantitatea.
Eu zic ca acolo e problema si de cele mai multe ori asta e direct influentata de calitatea execrabila a carburantului de la pompa care este dreasa de cele mai multe ori printr-o aditivare astfel încât sa aiba o cifra octanica corespunzatoare.
Iar aditivarea asta excesiva tocmai la asta duce, la pacalirea sondei lambda care baga o concentratie de oxigen mai mare necesara arderii si o scadere a injectiei - de aici turatia mai scazuta.
Incercati sa alimentati cu un carburant mai scump si o sa vedeti ca problema turatiei mici de la relanti dispare ca prin farmec.
Chestia asta am patit-o de câteva ori la Ignis - care era echipat cu un motor mai nervos raportat la cilindreea lui si la care ori de câte ori alimentam de la Petrom sau OMV aveam aceasta problema.


  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού