Plecasem sa vad niste pasari pe o balta din Buzau (Balta Alba). N-am avut noroc. Urc un deal la iesirea din Sibiu si se sparge un furtun, temperatura apei se duce maxim in sus, pierd putere si trag pe dreapta cam dupa 1 km pt. ca doar acolo se putea. Chem platforma si aduc masina la Sibiu.
Scurtat furtunul si pus la loc, ma invart prin oras 2 zile si se sparge radiatorul. Iar service, pun radiator nou, schimb pompa si termostatul.
Indicatorul de temperatura apa incepe sa oscileze intre liniuta de la mijloc (unde ar sta in mod normal) si liniuta de mai jos (a doua liniuta de pe cadran). Pe radiator se vede cum da apa afara pe la buson.
Dar nu bulbuceste apa in vasul de expansiune, nici urme de ulei, nici spuma pe busonul de ulei. N-are semne dar tot acolo ma gandesc, la chiuloasa. Asa ca fac un test de compresie si ies urmatoarele:
-cilindrul 1 - 9 bari
-cilindrul 2 - 8 bari
-cilindrul 3 - 8,5 bari
-cilindrul 4 - 8,5 bari
Si dupa testul asta de compresie ma gandesc sa il refac la un alt service si daca tot asa iese sa dau o petrecere.
A picat rau pt. ca sunt in concediu de 5 zile si aveam planuri; cat risc daca plec asa cu masina? 300 dus si 300 inapoi, doar asfalt.