Autor Subiect: Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei frinari de urgenta  (Citit de 8050 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline miocrl

ce e foarte ciudat e ca ei recomanda montarea modulului perfect orizontala. dar in aceasta situatie  el aprinde avariile la fiecare franare putin mai brusca, iar comportamentul nu ar trebui sa fie chiar asa. eu am pus modulul inclinat un pic inspre 45 de grade si acum nu mai se aprinde.  o sa mai testez si o sa mai franez brusc cand pleaca toata gheata asta de pe sosele :)
dupa faza de mai sus inca nu am reusit sa o fac sa clipeasca,dar nu am pus frana brusca inca. numa ce a plecat zapada de pe strazi. dar urmeaza sa mai fac niste teste.

Offline bogogica

Azi am reusit sa il fac si eu sa functioneze dupa ce il declarasem "defect" in cursul zilei de ieri :prty:
Multumesc miocrl pentru asistenta si pentru sfatul de a il "scutura". Azi l-am luat dupa inca cateva masuratori si incercari si l-am scuturat pana cand a inceput sa zdrangane ceva in el, de parca se desfacuse vreo piesa. Bursc minunea s-a intamplat si a inceput sa functioneze. Acum este montat perfect orizontal si in teste a dat avariile dupa cum ma asteptam, adica doar la franele destul de violente. Ideea este ca o sa trebuiasca sa merg in tandem cu cineva, la un drum normal, pentru a imi monitoriza activitatea avariilor de pe spate (eu din masina nu stiu cand declanseaza si cand nu).
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Ma bucur ca l-ai scuturat bine :D
Se aprinde martorul de avarii cand jucaria functioneaza ;)
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline bogogica

Da, l-am scuturat pana si-a bagat flash-urile in cap :D
O sa mai fac niste teste zilele astea, dar astazi parca sa zic ca nu se aprindea martorul de avarii.

Referitor la modulul de semnalizare repetata, fara a fi necesara cuplarea totala a levierului de semnalizare, nu am gasit mufa G144 mentionata in  instructiunile de montaj. Atasez cateva poze ale panoului cu mufe de sub volan (deasupra pedalierului) in speranta ca mi-o poate indica careva, precum si legenda culorilor in caz ca este schimbata.



Masina este SX4 din 2010, benzina 1.6 AWD
« Ultima Modificare: 16.Ian.2011, 07:18:34 p.m. de bogogica »
 

Offline miocrl

dar astazi parca sa zic ca nu se aprindea martorul de avarii.

daca se aprinde martorul se aprind si semnalizarile. daca nu nu.

Offline bogogica

daca se aprinde martorul se aprind si semnalizarile. daca nu nu.


ok, inseamna ca nu am fost eu pe faza atunci cand s-au aprins avariile la acele frane de test. Mentionez ca functionarea a fost observata vizual de catre o alta  persoana din exteriorul masinii.
 

Offline bogogica

Ca o concluzie a functionarii acestui echipament, pot spune ca se comporta excelent.
In timp, nu i-am mai facut nici o ajustare, montajul si pozitionarea au ramas exact ca in instructiunile venite cu aparatul si clarificarile ulterior cu ajutorul colegilor prezenti pe acest forum.
Pot spune ca am avut parte si de cateva "alarme" nedorite, dar care stiu ca au fost provocate si de alti factori externi (de exemplu la coborarea unei vai cu un unghi considerabil declansarea este mult mai grabita. Pentru cei ce stiu zona, valea de la Tineretului-Sincai).
Intr-adevar, la declansare se aprind si semnalele de avarie din bord si durata de functionare a acestora este egala cu timpul cat frana este apasata plus 2-3 secunde/flashuri dupa.

Inca o data, multumesc pentru echipament si sprijinul acordat.