Autor Subiect: Componenete din plastic in autoturismele moderne  (Citit de 1888 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline csb

Re: Componenete din plastic in autoturismele moderne
« Răspuns #10 : 13.Nov.2017, 08:19:03 p.m. »
Plasticul poate fi mai rezistent decat metalul, depinde de material, dar sigur e mai usor si rezulta consum mai mic.
Comaparati vitara cu aro10 din anii 80, cat plastic era atunci si acum.
Exista o impresie gresita despre plastic, inca multi nu stiu "cu ce se mananca" materialele si tehnologia au evoluat mult !
La un great wall de ex. Se rupe tot si nu conteaza materialul,totul e prost.
  • Vitara 1.4 Boosterjet S Allgrip
Vitara 1.4 Boosterjet S Allgrip - 2017
 

Offline ...

Re: Componenete din plastic in autoturismele moderne
« Răspuns #11 : 13.Nov.2017, 10:42:25 p.m. »
Trabantul era din duroplast... :)
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline Auctor

Re: Componenete din plastic in autoturismele moderne
« Răspuns #12 : 24.Nov.2017, 09:48:43 a.m. »
Daca nu va place plasticul de ce aveti acasa periute de dinti din plastic si nu din Osmiu? Ca la urma urmei o periuta din Osmium va ajuta pe langa periatul dintilor sa faceti si muschi.

Plasticul salveaza mai multe vieti in fiecare zi decat a facut-o metalul de la descoperirea lui.

Oare cate scantei face un rezervor de plastic la impact? Oare cat de repede se sparg niste pedale din plastic la impact decat cele vechi de fier?

Personal cred ca plasticul industrial si prelucrat cu cap aduce beneficii multiple.

Un mic exemplu de New vs Old:

PS: Nu uitati ca si capacul de la WC il puteti face din otel, face brandu mare mai ales dimineata.
  • IGNIS
Brainstorming...the...
IGNIS Log
 
The following users thanked this post: toma, yeti

Offline enicky

Re: Componenete din plastic in autoturismele moderne
« Răspuns #13 : 24.Nov.2017, 01:28:01 p.m. »
....Plasticul salveaza mai multe vieti in fiecare zi decat a facut-o metalul de la descoperirea lui.
     Am vazut o testare a unor conducte de plastic pt. agent termic la lovitura de ciocan . Afara de mici urme nu s-a spart, fisurat, etc. Teava de cupru sau otel n-ar fi rezistat absolut deloc.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline dAlex

Re: Componenete din plastic in autoturismele moderne
« Răspuns #14 : 24.Nov.2017, 01:55:30 p.m. »
http://www.productiveplastics.com/metal-vs-plastic-5-key-comparisons/

"Now, with advances in plastic composites and the addition of carbon fiber or other glass fibers to plastic material formulations, thermoplastic products can perform as well as and in some cases even outperform metal in ratios such as strength-to-weight and strength-to-stiffness."

Nici plasticul nu mai e ce a fost. In sensul bun de data asta..
  • Vitara Passion 4x2, 1.6 Benzina, MT
 

Offline solymir

Re: Componenete din plastic in autoturismele moderne
« Răspuns #15 : 24.Nov.2017, 02:23:51 p.m. »
E o diferenta majora intre plastice, cu tehnologia din ziua de azi. La frana, sincer, sper sa nu fie din plastic (desi chiar si acolo am niste dubii, acum exista servo frana, exista AFU, etc, daca apesi nu prea tare ai si zburat prin parbriz); la acceleratie insa, de ce? Acceleratia e electronica de ceva vreme, nici la logan nu cred ca mai e pe cablu. Nu mai are motiv ca acea piesa sa reziste la forte mari. Pe de alta parte, chiar si un policarbonat bun, trecut prin diverse soft-uri generative iti bate la popou orice aliaj de aluminiu. In F1 in afara de aliaje speciale pe la motor/mecanica, cred ca 90% plastic/fibra de carbon.
Totusi, mai conteaza si cum e pusa piesa. Plasticul poate fi bun, dar daca la chinezismul ala pedala loveste ceva ce nu trebuia din cauza unui surub iesit in afara, e pa. Asta e un pacat al pieselor modelate generativ: sunt gandite si garantate sa aiba super rezistenta pe directia X, 40grade, 300Nm; daca forta vine dintr-o alta directie pe care proiectantul o considera imposibila, pocneste ca o aschie.
Exemple:  
  • S-Cross Luxus Mineral Grey. Pentru ca Spirit AT nu exista...