Suzuki Club ROMANIA
Discutii auto generale => Discutii despre service-uri si dealer-i => Subiect creat de: bogdanzarnescu din 18.Nov.2016, 12:18:47 p.m.
-
De ce se incapataneaza lumea sa cumpere de la Sara, nu o sa inteleg niciodata. Sa tremuri cu banii dati cu 6 sau 8 luni inainte, iti mai aduc masina, nu ti-o aduc? Chiar si 3 luni....
DPMDV orice bun se achita cand il ai in fata ochilor, cel mai devreme cu cateva zile inainte. Daca dau faliment sau intr-un final ii leaga si pe ei pentru multele ilegalitati comise? Va consolati usor pierzand 15 - 20k euro?
Nu m-as bucura deloc sa astept 8 luni cu banii dati.... dar mi-au facut discount mare si mi-au dat accesorii moca. Lasa, le platesc eu, le pun cand pot, nu e mortal fara bandouri sau ornamente. Mie aduceti-mi masina la data stabilita in contract si v-o achit cand e in curte
-
De ce se incapataneaza lumea sa cumpere de la Sara, nu o sa inteleg niciodata. Sa tremuri cu banii dati cu 6 sau 8 luni inainte, iti mai aduc masina, nu ti-o aduc? Chiar si 3 luni....
DPMDV orice bun se achita cand il ai in fata ochilor, cel mai devreme cu cateva zile inainte. Daca dau faliment sau intr-un final ii leaga si pe ei pentru multele ilegalitati comise? Va consolati usor pierzand 15 - 20k euro?
Nu m-as bucura deloc sa astept 8 luni cu banii dati.... dar mi-au facut discount mare si mi-au dat accesorii moca. Lasa, le platesc eu, le pun cand pot, nu e mortal fara bandouri sau ornamente. Mie aduceti-mi masina la data stabilita in contract si v-o achit cand e in curte
Hai sa iti explic eu de ce am luat de la Sara:
1. M-au pus la test drive in exact modelul pe care il vroiam, ceea ce nici un alt dealer nu a facut pana la ei.
2. Ceilalti dealeri pe care i-am contactat au fost neseriosi, in special cei din Arad...s-au tras pe partea dorsala vreo 6 zile pana sa imi faca oferta, asta dupa ce mi-au promis la telefon de vreo doua ori ca "in cursul zile de azi va contactam", asta denota neseriozitate in ochii mei...
3. Cand m-am hotarat eu sa cumpar masina nu era pornit programul rabla si oricum trebuia sa astept.
4. Ei s-au ocupat si de preluarea masinii rabla.
5. Stiam ca o sa fie intarzieri si ca o sa pot negocia cu ei, mizam pe faptul ca o sa imi "adaug" accesorii. Si nu, nu sunt bandouri si ornamente. Ca deh....mie imi plac banii "de luat" nu "de dat" :). Am facut doar o mica estimare gresita cand mi-am programat concediul de vara.... :)
6. Nu exista in lumea asta vreo firma de auto la care sa nu existe intarzieri la livrare.
7. Dupa cum vezi mai sunt si alti dealeri Suzuki la care se intarzie livrarea, nu sunt cei de la Sara un caz unic.....
8. Banii dati pe masina, in caz ca se intampla ceva cu orice dealer, o sa ii recuperezi cumva, ori iti primesti masina, de aia exista Suzuki Romania....
Asta e incapatanare?
-
...sa cumpere de la Sara...
Care Sara omule? Era vorba de Auto Padova Bacau. Sau tu vorbesti cu altcineva? Scuze atunci..
-
Am gresit eu. Discutasem recent despre Sara si m-a luat valul, uitasem ca ati spus ca e din Bacau.
@Centel...5. Stiam ca o sa fie intarzieri si ca o sa pot negocia cu ei, mizam pe faptul ca o sa imi "adaug" accesorii. Si nu, nu sunt bandouri si ornamente. Ca deh....mie imi plac banii "de luat" nu "de dat" :). Am facut doar o mica estimare gresita cand mi-am programat concediul de vara.... :)
6. Nu exista in lumea asta vreo firma de auto la care sa nu existe intarzieri la livrare.
8. Banii dati pe masina, in caz ca se intampla ceva cu orice dealer, o sa ii recuperezi cumva, ori iti primesti masina, de aia exista Suzuki Romania....
5. Scuza-ma te rog, nu e personal, nu intentionez sa jignesc, dar asta e romanism clasic. Poate mai pica ceva, il fac eu pe fraier...
6. In cazul meu, nici macar o zi. A ajuns cu o zi mai devreme, ce e drept seara la 19:30
8. Nicio sansa, masina e cumparata de la Sara Motors SRL, nu de la Suzuki Romania. Nu iti recuperezi banii niciodata, masina nici atat. Ah, ii dai in judecata, ei sunt in faliment, nu pot restitui banii. Cauta cazuri similare pe gugal
Si nu, nu e incapatanare, e inconstienta. Dar lucruruile s-au incheiat cu bine. Plus ca i-ai facut pe fraieri de accesorii, eu ca prostul le-am platit
-
dar asta e romanism clasic. Poate mai pica ceva, il fac eu pe fraier...
Spune-i cum vrei, eu ii spun afacere profitabila... poate ar trebui sa ma apuc de afaceri pe cont propriu cu d'astia ca tine ;) :)
Scuza-ma te rog, nu e personal, nu intentionez sa jignesc, mai mult de cat o faci tu ;)
8. Nicio sansa, masina e cumparata de la Sara Motors SRL, nu de la Suzuki Romania. Nu iti recuperezi banii niciodata, masina nici atat. Ah, ii dai in judecata, ei sunt in faliment, nu pot restitui banii. Cauta cazuri similare pe gugal
Sincer nu am cautat dar good point...o sa caut...daca poti sa imi dai un link spre un caz de genul, te-as ruga frumos. Multumesc!
-
Fiecare e liber să-și aleagă partenerul de business așa cum dorește. Criteriile pe baza cărora face această alegere sunt, în general, 100% subiective... de-aici apar și diferențele de atitudine.
Dar, referitor la medierea pe care teoretic ar putea să o facă Suzuki România într-un contract între părți... dați-mi voie să spun doar atât: HAHAAAAHAAAAHA! Nici măcar nu există Suzuki România... nu există o entitate cu acest nume sau vre-un fel de personalitate juridică la noi în țară! Dar, există OPC și instanța de judecată!
Bottom line - bucurați-vă de autoturisme (cu caroserie monococă) atâta timp cât le aveți și nu mai căutați aiurea pricini.
-
...daca poti sa imi dai un link spre un caz de genul...
http://www.7est.ro/exclusiv-7est/anchete/item/14165-clientii-hachi-motors-raman-cu-teapa-importatorul-honda-in-romania-anunta-oficial-nu-datoram-nimic-pagubitilor.html
-
Nici măcar nu există Suzuki România... nu există o entitate cu acest nume sau vre-un fel de personalitate juridică la noi în țară!
Cica exista (http://www.suzuki.ro/autoturisme/suzuki/contact/date-de-contact/)... :-/
SUZUKI ROMÂNIA
Magyar Suzuki ZRT. – Reprezentanţă
CIF: 23177037
Autorizaţia de funcţionare : Nr. 1509/5
Adresa: Bulevardul Mircea Vodă, Nr. 24, CP 030667, Sector 3, București
Telefon: 021.794.98.30
Fax: 021.795.03.01
E-mail: contact@suzuki.ro
Ca nu poti apela la ei, sau ca apelezi degeaba ... asta e alta discutie.
-
)Sincer nu am cautat dar good point...o sa caut...daca poti sa imi dai un link spre un caz de genul, te-as ruga frumos. Multumesc!
http://www.mediafax.ro/social/iasi-ancheta-dupa-ce-mai-multe-persoane-au-reclamat-ca-au-fost-pagubite-de-dealerul-autorizat-honda-12659834
Restul e can can
-
Cica exista (http://www.suzuki.ro/autoturisme/suzuki/contact/date-de-contact/)... :-/
Dacă într-adevăr așa este și există, de ce nu apar la Registrul Comerțului înregistrări cu CIF-ul respectiv? Cele două societăți din captura atașată (ambele radiate) sunt singurele entități juridice ce conțin numele ”suzuki” în denumirea societății.
În fine... n-aș vrea să mă lansez în discuții despre regimul juridic al ”reprezentanțelor”, nu-i punctul meu forte și nici nu face obiectul acestui topic.
Pentru a clarifica lucrurile, ce ne-ai scris tu acolo și există ca date și pe site-ul suzuki.ro se referă la o reprezentanță a unei societăți comerciale înregistrate în patria mumă Ungaria.
-
UN lucru trebuie sa fie foarte clar : contractul se incheie intre dealer si cumparator si creeaza obligatii si drepturi numai intre cele doua parti, nu si ptr o a treia parte. Ca sa creeze obligatii fata de o reprezentanta a unui producator auto ar trebui ca si aceasta reprezentanta sa semneze contractul. Deci in caz de insolventa a unui dealer sansele de a se recupera banii sunt cam 99% = 0 ! ;)
-
E bun si forumu asta la ceva :) Invat chestii :)
Daca stam si analizam ce s-au spus aici eu deduc ca toti am scapat ca prin urechile acului, ce noroc pe noi ca nu au dat dealeri faliment in perioada de asteptare...:)
Imi zguduiti din ce in ce mai mult increderea in "mediul de afaceri" :)
-
Adevarul e ca un management prost facut afacerii, poate duce la faliment in orice domeniu. Si fiecare dintre noi putem fi afectati intr-un fel sau altul de acest lucru. Eu, spre ex, era sa fiu afectat de disparitia societatii de asigurari Astra. In 2014, cand intrase in insolventa si nu mai avea mult pana a dat faliment, iar mie imi expira polita CASCO pe care o aveam la ei si ma gandeam ca nu mai schimb parbrizul ciobit de la masina anterioara. Dar nu am avut probleme, constatatorul mi-a dat accept pt schimb si am rezolvat problema.
Altii au patit-o cu alti asiguratori, care au intrat in faliment. Unii se lupta prin instante ca sa-si recupereze banii dati pe vacante dupa ce firmele de turism la care au platit, au dat faliment.
Deci...falimentul poate aparea la orice societate privata administrata prost.
-
Lumea se ocupă aici, pe forumul acesta, cu demontatul miturilor și poveștilor urbane de tot felul în vederea bunei informări atât a membrilor înregistrați cât și a simplilor vizitatori. Dacă cineva a învățat ceva nou sau s-a ferit de o potențială țeapă (v. cazul Sara Motors, că-i mai recent) înseamnă că scopul a fost atins.
În principiu timpul de așteptare n-ar trebui să treacă de 3,5 luni (am inclus și timpul necesar pentru transport, pregătire de livrare, etc.). Maximul s-ar atinge doar în cazul în care clientul dorește o configurație (a se citi culoare) ce nu e planificată la producție prea curând sau n-a fost rezervată de dealer din timp. Din păcate nu toți vânzătorii sunt onești și de-aici decurg fel și fel de neplăceri pentru clienții care ”au mușcat-o”. Neplăcerile sunt cu atât mai mari cu cât clientului îi este mai ușor lăsată impresia că ”a făcut o afacere”.
-
toti am scapat ca prin urechile acului
Nu chiar toti. Un coleg de-al meu n-a scapat cand si-a luat SCross de la sus numita firma. A "scapat" ca sora-sa era avocat, din intamplare:) dar chiar si asa, n-ar mai repeta experienta.
Du-te la sectiunea dealeri/Sara Motors sa vezi si alte exemple de "prin urechile acului".
Daca stii deja sectiunea, te banuiesc ca esti ori agent de vanzari ori vreun apropiat..
-
Stiu sectiunea. Mai stiu si ca exista Auschwitz, asta ma face nazist? :)
Nu ai citit prea atent sectiunea aia...asa-i? :)
In fine, deja o aburim aiurea si nu cred ca asta e scopul topicului.
Over and Out!
-
UN lucru trebuie sa fie foarte clar : contractul se incheie intre dealer si cumparator si creeaza obligatii si drepturi numai intre cele doua parti, nu si ptr o a treia parte. Ca sa creeze obligatii fata de o reprezentanta a unui producator auto ar trebui ca si aceasta reprezentanta sa semneze contractul. Deci in caz de insolventa a unui dealer sansele de a se recupera banii sunt cam 99% = 0 ! ;)
Cu un amendament: nu orice butic poate folosi sigla/denumirea Suzuki, respectiv sa devina reprezentanta. Deci un pic de responsabilitate trebuie sa fie si in curtea Suzuki Ro, care a autorizat in baza unor criterii de ei stiute, o firma care apoi sa le vanda produsele. Nu stiu daca ajuta, dar consider ca este o implcare ... nu degeaba se numeste REPREZENTANTA si nu Service sau Autoservice ...
-
Ar fi de dorit ca un admin/moderator să mute discuțiile despre reprezentanța Suzuki într-un topic adecvat, aici nu-și au locul.
În timp ce sucursalele nu se disting de societatea-mamă, nu au personalitate juridică, sunt dependente economic total de societatea-mamă, filialele sunt societăţi comerciale propriu-zise, beneficiază de autonomie juridică totală faţă de societatea-mamă, sunt dependente economic de societatea-mamă, care deţine de regulă mai mult de jumătate din capitalul lor, iar reprezentanţele nu au personalitate juridică distinctă, ele sunt o prelungire a personalităţii societăţii primare şi îndeplinesc acte juridice şi fapte materiale în numele şi pe seama societăţii care le-a constituit. (http://avocatura.lexignat.ro/avocatura-articole/SUCURSALA-SI-REPREZENTANTA-SOCIETATILOR-COMERCIALE-INTERNATIONALE-5)
-
Corect, nu sunt neaparat despre Vitara. Isi au locul in Discutii despre serviceuri si dealeri (http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?board=11.0#gsc.tab=0)
-
Si eu care crezusem ca imi canta Dalida si Alain Delon... :( Scuze colegilor mai tineri care nu i-au ascultat inca. :pardon:
https://m.youtube.com/watch?v=_ifJapuqYiU
-
=))