Suzuki Club ROMANIA
Suzuki - discutii TEHNICE => Suzuki SX4 => Diverse Suzuki SX4 => Subiect creat de: rexkrokiDAU din 27.Feb.2011, 01:51:56 p.m.
-
Profitand de intalnirea de iarna de la Harghita Bai am facut si revizia in zona, in Brasov la Arinovis. In momentul reviziei masina avea 93694 km.
Au fost facturate urmatoarele repere:
filtru aer
filtru polen
filtru ulei
ulei motor OMV BIXXOL Premium 5W-40
ulei cutie de viteze OMV Gear Oil SLY SAE 75W-90
ulei cutie de transfer si diferential spate OMV Unigear SAE 80W-90
buji NGK iridium
bec pozitie fata
Acestea impreuna cu manopera dar si cu o reducere de 10% acordata membrilor Suzuki-Club.ro au costat 861,69 lei.
Pe langa cele de mai sus au mai fost verificate supapa PCV, placutele de frana, concentratia lichidului de racire si a celui de frana.
A fost inlocuita pe garantie si timoneria de la schimbatorul de viteze.
Per ansamblu am fost foarte multumit de cum a decurs revizia.
-
:-O impresionant numar de KM... tine-o tot asa :good:
-
Cum simti masina dupa ce ai pus ulei OMV?
-
E la fel. Nu am simtit nici o modificare, nici in bine, nici in rau. :dknw:
-
Salut!
Deci noi avem pe 1.6 benzina GS motor fara senzor de oxigen, cu supapa PCV si cu bujii de iridiu? Adica e Clasa 2?
Multumesc anticipat!
-
Am facut revizia la Rm.Valcea. Inlocuit ulei+filtru (Mobil1 5w30 ESP) si bujii (NGK IFR6J11), costuri 370 lei + 320 bujiile (le-am luat din Pitesti).
-
Imi poti spune cat ulei intra in cutia de viteze, respectiv transfer/diff spate?
Mersi.
-
Conform manualului, 2,5l cutia de viteze, 0,6l cutia de transfer, 0,8l diferentialul spate.
-
Multumesc frumos.
-
sx4 1.5 4x2
http://www.suzuki-club.ro/forum/jurnal-de-bord/luci-suzuki-sx4-1-5-glx/msg156643/#msg156643
-
Am 86.000 km la bord, urmeaza revizia de 7 ani si as vrea sa stiu daca trebuie sau nu schimbate si bujiile la aceasta revizie.
Daca bine retin se schimba la 105.000 km, insa cei de la Redtor mi-au zis ca la 90.000 .... si nu as da acum cei 4*130 lei / buc + manopera, daca as mai putea sa le tin sa zicem macar pana la revizia urmatoare (adica de ~96.000 km). Dara daca trebuie schimbate ...la shimb, eventual imi sugerati si ceva variante mai ieftine dar macar la fel de bune ca cele originale ? :)
-
eu le-am skimbat acum la 120ooo
am pus Bosch cu iridium luate din China direct
http://world.tmall.com/item/18142831597.htm?spm=a230r.1.14.350.ysLjE0&id=18142831597
-
Ma cam indoiesc ca exista bujii originale facute de Suzuki...
Sent from my X8 using Tapatalk
-
la fel de bune ca cele originale
nu originale Suzuki :)
-
Am 86.000 km la bord, urmeaza revizia de 7 ani si as vrea sa stiu daca trebuie sau nu schimbate si bujiile la aceasta revizie.
Bujiile se schimba la numarul de km prescrisi ori atunci cind sint defecte. Niciodata nu se se schimba la "timp" (nr de ani, nr de revizii etc).
-
Corect Laurentiu, asta as vrea sa stiu si eu: la Sx4 benzina 1.6 se schimba la 90.000 sau la 105.000 km ?
-
În carte scrie că la 105.000 km :)
-
Revin cu detaliile legate de reviziile modelului SX4. Gasiti mai jos informatii despre operatiile efectuate si costul acestora pentru fiecare model separat:
(http://s10.postimage.cc/6330alfj9/image.jpg) (http://postimage.cc/image/6330alfj9/)
...la fiecare 105,000 km sau 84 de luni...
Acuma depinde dupa ce logica se merge - cea a reviziilor (care din cele doua termene intervine primul) sau ....
-
Atunci mai astept cu bujiile si probabil ca le voi inlocui odata cu bateria :)
-
sau 84 de luni
Nu prea vad bujiile ca fiind totusi o marfa perisabila.
la Sx4 benzina 1.6 se schimba la 90.000 sau la 105.000 km ?
Pai daca e s-o luam logic, dupa 90.000 km bujiile ar cam trebui sa le ai in posesie. Nu poti sti niciodata cind poate ceda una din ele cu toate ca lucrul asta (achizitionarea lor) se poate face inca de pe la 70.000-80.000 km.
-
In ziua de azi, gasesti bujiile la o aruncatura de click sau la o mica plimbarica. Acum ce-o sa faci, nu mai dormi bine in asteptarea momentului cand masina o sa faca figuri din cauza lor??
-
In ziua de azi, gasesti bujiile la o aruncatura de click [...] nu mai dormi bine in asteptarea momentului cand masina o sa faca figuri din cauza lor??
E bine daca ai "click"-ul prin mijlocul cimpului sau pe un virf de munte. :good: :D
-
Si de cate ori sa intamplat masinilor dotate cu astfel de bujii sa cada brusc fara sa te "atentioneze" inainte?
Nu-mi aduc aminte sa fi patit asa ceva nici cand aveam Oltcit.
-
...de cate ori sa intamplat masinilor dotate cu astfel de bujii sa cada brusc...
S-a intimplat mereu ca bujiile (indiferent de care sint) sa cada brusc. Ele nu te anunta in nici un fel.
-
Bine, mergi si cumpara-ti unele noi si sti ca ai schimbat la 90.000km. Bafta
P.S. NJK Iridium ....da best :)
-
...nici cand aveam Oltcit.
Off-Topic: si tu?! De care?
Eu am avut doua: un Club din '84 si un Special din '82. Ambele au "contribuit" la achizitionarea masinilor noi din familie - Fabia alor mei si SX-ul nostru. Dar le-am dus pe rotile lor la REMAT. Sincer sa fiu, pozitie de condus mai placuta ca la Oltcit eu nu am prea gasit la alte masini...
@Laurentiu: tu de care ai avut?
Sent from my X8 using Tapatalk
-
Club RM
-
Cam nashpa...
Astea erau alea cu planetare de Dacie si discuri de frana inspre roata, nu?!
Sent from my X8 using Tapatalk
-
Ceva de genul. A mers ....oho
-
@Laurentiu: tu de care ai avut?
Doua Cluburi (1100 cmc); unul din '84 (Oltcit Fr.) si unul din '94 (Oltena RO). Ultimul inca a mai mers pina prin 2005 cu bujii marca "Izolator" fabricate in D.D.R. (Republica Democrata Germana).
Club RM
si discuri de frana inspre roata, nu?!
..... si cu tamburi de frina pe spate iar pe fata cu bratele inferioare dublate (intarite).
-
Ieri am schimbat:
- ulei motor - Motul 8100 X-clean+ - 181 RON
- filtru ulei - MANN-W 610/1 - 22 RON
- filtru aer motor - HERTH BUSS JAKOPARTS - J1328037 - 28 RON
- filtru aer habitaclu HERTH BUSS JAKOPARTS - J1348005 - 21 RON
+ verificat jocuri la roti (bonus) -> zero :)
Filtrele de aer schimbate de mine.
Manopera schimb ulei motor+ filtru ulei - 30 RON (+ 10 atentia)
Total
-
Am facut si eu revizia de 7 ani la Autonet.
Consumabile: filtre de la unixauto.ro - 100 lei, ulei Eneos 0W20 de la sawauto.ro - 100 lei
Manopera si altele 236 lei.
Total 436 lei, cea mai ieftina revizie de pana acum.
Pe langa operatiile uzuale, s-a gresat timoneria, usile si s-a reglat frana de mana.
-
Ieri am schimbat:
- ulei motor - Motul 8100 X-clean+ - 181 RON
Cum se comporta masina cu acest ulei de motor?
Ce avantaje are fata de uleiul original de la Suzuki?
-
Eneos ESTE uleiul original de la Suzuki... :)
-
ERA... Nu mai este... (http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=745.msg189870.msg#189870)
Sent from my LG-H818 using Tapatalk
-
Se pare ca mai ESTE, doar ca l-au rebranduit. Uita-te pe poza postata de @aleks și vezi cine-l fabrica. La fel scria și pe bidonul de Eneos pe care l-am întrebuințat de dimineață.
-
Am facut si eu revizia asta, la 77.00 km. Nimic deosebit, filtre si ulei, atat, procurate de mine de la Autokarma. De discuri mai trag pana anul viitor, cand precis le voi schimba odata cu placutele.
100 lei manopera, in jumatate de ora am fost plecat de acolo ca se grabeau baietii ca aveau cozi la masini la Redtor. Fiind 100 lei manopera pe ora, am zis totusi ca le las asa, merita baietii, mereu m-au ajutat fara sa ceara bani de inspectie. Daca o lalaiau o ora, tot pretul asta il dadeam :)