Suzuki Club ROMANIA
Suzuki - discutii TEHNICE => Suzuki SX4 => Piese auto SX4 => Subiect creat de: body din 07.Ian.2010, 10:26:30 a.m.
-
Aveti idee daca aceste filtre se comporta in realitate asa cum sunt descrise .
Mai explicit se spune ca au garantie de 100.000 km ( cu spalarile de rigoare ) si se mai spune ca reduc consumul ( f putin intr-adevar ) si cresc puterea ( de asemenea f putin ) .
Deoarece la Mitsu se apropie revizia si avand in vedere ca mai am circa 4 luni de garantie , am comandat un K&N pe care il voi primi in cateva zile .
Ma interesa sa stiu daca montez asa ceva si la SX pierd garantia sau nu si daca s-o merita sau nu .
-
Eu am observat o scadere a consumului dupa ce am pus filtru KN.
Putere nu cred ca-ti da.Doar motorul suna altfel (mai frumos).
Garantia aia eu zic ca e vrajeala,dar e misto ca asta poti sa-l speli cand vrei tu;nu mai trebuie schimbat.
Eu am filtru schimbat si la Swift si la Ignis si nu am avut probleme la garantie cu niciuna.
-
Maine ma duc sa fac revizia de 2 ani la Autonet si imi montez si filtrul K&N. Revin maine cu ceva impresii.
Castigi cai doar daca mai faci si alte modificari, daca pui doar filtru .u cred ca simti nimic.
-
Filtru in cutia originala sau cum am eu?
-
In cutia originala, cand am bani o sa fac upgrade la I57 si traseu de CAI , altfel ramane asta in cutie :)
-
Eu nu am filtru K&N, ci de la competitie si anume S&B. Firma este mai mica dar considerata ca fiind superioara la calitate.
Am un filtru dublu conic si nu panel. Considerentul a fost sa am o suprafata mai mare prin care motorul sa aspire aerul. Filtrul este montat pe intrarea de aer de la capacul de plastic de pe motor.
Efectul in general este un consum ceva mai mic cam cu jumatate de litru la 100km si puterea de obicei creste putin.
Am mers 13000 Km cu filtrul dublu conic si pt revizia de 16000 de km am pus inapoi filtrul original panel (n-aveam chef de discutii la service). In oras si pana la viteze de 70km/h nu pot spune ca simti prea mare diferenta, dar dupa revizie cand s-a inlocuit filtrul panel cu unul nou am simtit. S-a simtit la iesire afara la accelerari la viteze mai mari. S-a simtit suficient cat sa ma enerveze sa trag pe dreapta si sa inlocuiesc filtrul inapoi cu cel dublu conic.
Cand merg afara am un consum in general intre 5,5 (pe la viteze de 90Km/h si fara prea multe depasiri)si 5,9 (100-110km/H si ceva mai multe depasiri). Motorul este de 1,5L Euro 4.
Eu personal sunt multumit de performante si ma gandesc foarte serios sa fac o montare serioasa cu short ram intake sau CAI desi stiu ca nu o sa mai am nici o imbunatatire suplimentara sau eventual sa-mi fac un aer box la care sa fac o priza de aer pana la masca masinii. Totusi filtrul nu este protejat prea mult si dupa 5000 de km arata chiar foarte murdar.
-
Pune o poza te rog cu filtrul si amplasamentul lui :D
-
Daaaa....suna chiar tentant.
Asteptam :w
Btw.... Welcome @Lightspit!
-
ce parere aveti de aceste filtre ?
http://www.corneliugroup.ro/e107_plugins/sgallery/gallery.php?view.5.1.1 (http://www.corneliugroup.ro/e107_plugins/sgallery/gallery.php?view.5.1.1)
dar aici apar 2 probleme
- filtru sa isi ia aerul din partea fata a motorului (aer rece) nu cum am vazut la altii pus exact deasupra galeriei de admisie unde vine tot aerul cald de la motor
- este necesara resoftarea masinii , de ce , deoarece fiind un filtru performant implicit volumul de aer care intra in galeria de admisie este mai mare, deci amestecul mult mai bogat in oxigen deci temperatura de ardere mai mare , deci probleme la supape (a patit-o un amic cu un filtru k&n )
-
1. - filtru sa isi ia aerul din partea fata a motorului ...
2. - este necesara resoftarea masinii ...volumul de aer care intra in galeria de admisie este mai mare...
1. Toate motoarele isi iau aerul proaspat pt functionarea motorului din zona (spatele) unui far prin intermediul unei conducte indiferent ca filtrul este asezat pe motor.
2. Cei cere-si scot filtrul complet pt a obtine o mica putere in plus, isi resofteaza motoarele ??? Sub nici o forma nu se face resoftarea motorului pt asa ceva. Motorul isi trage aer atit cit are nevoie pornind de la suprafata standard calculata si pina la "+ infinit".
Amestecul carburant (procent aer+benzina) se face de catre calculator in galeria de admisie in functie de turatia si sarcina motorului.
Indicat este sa se foloseasca totdeauna filtru de aer dar nu cu o suprafata activa mai mica decit cea calculata de producatorul motorului.
-
concret si ce parere aveti de filtrele respective ?
-
ce parere aveti de filtrele respective ?
Sint filtre de aer sport. Scoti cartusul filtrant original din carcasa (lasi cutia goala) iar in capul conductei de aspiratie ii poti monta un asemenea filtru fara resoftare sau alte "brizbrizuri".
Cu un asemenea filtru vei obtine SPER o jumatate de ponei putere.
-
o jumatate de ponei putere.
=)) =))
-
o jumatate de ponei putere.
=)) =))
asta ie super tare .. =)) =)) =)) =)) =)) =))
-
te rog poze , de unde l-ai luat cit a costat ,
Post Merge: 10.Mar.2010, 10:04:10 a.m.
citi km ai facut decind ai schimbat filtrele ?
-
crezi ca de la chestia asta
http://www.roadracemotorsports.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=31_48_33&products_id=148 (http://www.roadracemotorsports.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=31_48_33&products_id=148)
primesti doar un ponei ?
poate o herghelie :D
-
de asta ce zici ?
http://www.roadracemotorsports.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=31_48_33&products_id=148 (http://www.roadracemotorsports.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=31_48_33&products_id=148)
-
...poate o herghelie :D
Da, cistigi o herghelie doar daca ajuti filtrul si cu o turbina.
Dupa tine, daca-ti montezi 2 filtre (~ 460$), dintr-o masina de strada faci un dragster ? :D
(http://img535.imageshack.us/img535/3417/funnycardragster.th.jpg) (http://img535.imageshack.us/i/funnycardragster.jpg/)
-
dar o faci sa sune ca un un dragster ;) :D :D :D
-
Filtru de la corneliu am eu pe masina. Nu s-a ars nici o supapa, nu am resoftat nimic, doar ca masina consuma oleaca mai mult, cam 0.5%, dar nu pot fi sigur, pt ca l-am montat in decembrie, fiind rece, masina oricum are un consum mai mare. Ca performante, sunt niste diferente vizibile, dar nu te gandi la ceva spectaculos. Cartusul de filtrare pare a fi unul de calitate si mult mai mare decat ce avem noi pe masini.
-
Poti sa te duci la un magazin de piese auto si sa le ceri sa iti arate un filtru de Dacia 1300, o sa ai o surpriza :-j
-
am testat, suna bestial
:D
Post Merge: 15.Mar.2010, 08:51:48 a.m.
Filtru de la corneliu am eu pe masina. Nu s-a ars nici o supapa, nu am resoftat nimic, doar ca masina consuma oleaca mai mult, cam 0.5%, dar nu pot fi sigur, pt ca l-am montat in decembrie, fiind rece, masina oricum are un consum mai mare. Ca performante, sunt niste diferente vizibile, dar nu te gandi la ceva spectaculos. Cartusul de filtrare pare a fi unul de calitate si mult mai mare decat ce avem noi pe masini.
pune o foto cu el te rog, senzorul MAF unde e montat acum ?
-
Este acolo unde il stii tu. Nu am facut modificari ale traiectului aerului. Am pastrat cutia de aer, in locul filtrului de fabrica am pastrat doar garnitura, iar noul filtru este amplasat in spatiul dintre radiator-baterie-cutie de aer. Nu am vrut modificari sofisticate, am cumparat filtrul asta, pentru ca aia de la Poliserv cereau 130 de lei pt un filtru de SX4. Cartusul de filtrare pentru cel de-al doilea este doar 35 lei. In plus masina este in garantie, mai merg cu ea pe la revizii, nu am timp sa montez/demontez mereu.
-
si eu m-am gindit sa pastrez cutia si circuitul original
dar apare o problema, intre cutie si tubulatura care duce la radiator nu exista o imbinare perfecta si poate intra praf, deci cel mai bine cred ca trebuie eliminat totul, pusa o tubulatura dintr-o bucata iar in capat un un filtru MAN (suna stupid dar e exact modelul care se potrriveste la batrina dacie 1300),
-
Gata , am terminat :happy:
am reusit sa mesteresc asa ceva , dupa lungi proiecte si incercari cu diferite materiale ,
http://www.roadracemotorsports.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=31_48_33&products_id=148 (http://www.roadracemotorsports.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=31_48_33&products_id=148)
numai ca eu am reusit sa fac teava respectiva (inclusiv partea cu senzorul MAF) din Inox :D
azi sper sa montez filtrul cilindric in capat (am optat pentru un filtru MAN din hirtie deoarece hirtia filtreaza mult mai bine decit bumbacul)
revin cu poze
-
Sunt cele mai bune, sau mai bine zis, cele mai sigure, filtrele de hartie. Importanta este suprafata de filtrare, sa fie cat mai mare. Esti maestru daca ai reusit sa faci treaba alora de la RRM. Iar cireasa de pe tort ar fi daca ai izola termic conducta de aer (nu te gandi ca este aspectuos inoxul).
-
am terminat montajul :D .... primele impresii
masina trage mult mai bine :D
- cind vrei sa urci o panta
- la 100 km/ora cind esti in a V a si vrei sa intri in depasire
cit despre consum, nici nu scade nici nu creste, nici-o diferenta
cu privire la sunet ,,, nu prea e diferenta mare cu ce era inainte , parca un pic mai zgomotoasa
urmeaza sa izolez partea de sub filtru ca sa nu mai traga aer cald din compartimentul motor
iata si foto
(http://s4.postimage.cc/135TS.jpg) (http://www.postimage.cc/image.php?v=aV135TS)
-
De curand am achizitionat si eu un filtru de aer K&N, nu am vrut sa fac modificari (inca) asa ca am luat unul ca cel original. Concluzia, dupa ce am mers mai mult cu masina este ca chiar merita banii (350 lei filtrul + kit curatare). Trage mai bine (e mai nervoasa), zgomotul e mai ''barbatesc'' iar la consum e cam la fel. Mai am de pus o terminatie la teava de esapament din inox si ii va schimba sunetul total. :D
-
Ornamentul de la evacuare nu te ajuta cu nimic.Daca vrei zgomot trebuie schimbata toba.
-
Mai am de pus o terminatie la teava de esapament din inox si ii va schimba sunetul total. :D
:D Daca doresti un zgomot sport, te-as sfatui sa studiezi putin ofertele de aici: http://www.borla.com/home.aspx
-
Scump dom'le scump, pot sa iau remus mai ieftinica si se aude la fel, oricum cu terminatie se aude ok, mai slab dar e bine
-
Ce intelegi tu prin terminatie?Poti pune o poza?
Da,si eu as merge mai repede pe remus decat pe borla.
-
ca sa ai rezultat, schimbi si teava de evacuare de la catalizator la toba , nu numai toba finala , cu una de inox, de preferinta cu un diametru ceva mai mare, si 5 mm conteaza
cei de la borla au doua tipuri de esapament
-normale (teava evacuare diametru identicsi toba inox cu multe ste in ea)
-sport (teava evacuare diametru mai mare si toba finala inox fara prea multe ste in ea)
sunetul dat de inox este inconfundabil