Autor Subiect: Performanta 4x4 Noua Vitara  (Citit de 47826 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline newah

Performanta 4x4 Noua Vitara
« : 05.Iul.2015, 10:59:45 a.m. »
Pentru ca Suzuki se pricepe la masini mici si 4x4 dupa cum se spune, ii rog pe colegii care au deja noua Vitara sa impartaseasca din experientele 4x4 cu bune si rele ale acestui model.
Am gasit in specificatii informatia ca puntea spate este rigida, ca suspensiile sunt prea moi si ca directia ar fi usor nesigura in regim de autostrada intrucat nu se intareste odata cu viteza.
La testele facute de voi, ce impresie ati avut legat de cele trei moduri AUTO, SNOW cu LOCK si fara LOCK (bineinteles pe noroi ca zapada nu cred ca a prins cineva decat pe munte) si SPORT
Un review video care arata cateva din valentele 4x4 am gasit aiic si dupa experienta mea de incepator, desi nu cred ca ajung prea curand in astfel de zone, masina se comporta excellent



Prin comparatie, la case mai mari gen AUDI Q5, LEXUS, AUDI Q7 etc se intampla asta:





Sper ca threadul sa fie de interes, daca nu rog un moderator sa-l stearga

 
 

Offline newah

Re: Performanta 4x4 Noua Vitara
« Răspuns #1 : 05.Iul.2015, 11:38:21 a.m. »
 

Offline Mesmer

Re: Performanta 4x4 Noua Vitara
« Răspuns #2 : 05.Iul.2015, 12:50:06 p.m. »
Am adaugat si cele doua filmulete din threadul principal:



 

Offline newah

Re: Performanta 4x4 Noua Vitara
« Răspuns #3 : 05.Iul.2015, 01:43:35 p.m. »


Ceva este ciudat la testul din acest film, este ca si cum nu ar avea 4x4 si diferential blocabil. Mai mult ca sigur ca a lasat masina in AUTO sau SPORT fara sa o treaca  in SNOW+LOCK
Este inacceptabil la un producator de traitie in  4X4 ca Suzuki sa aibe astfel de probleme. Sau problema este intre volan si scaunul soferului :)
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Performanta 4x4 Noua Vitara
« Răspuns #4 : 05.Iul.2015, 03:47:23 p.m. »
@newah interesante filmuletele. Unele au mai fost postate pe forum, in sectiunile dedicate. Iti urez bun venit pe forum si sa te bucuri cat mai multi km de noua achizitie, fara probleme.  :good:

Inainte de a deschde topicuri noi, incearca sa-ti rezervi timp si sa te obisnuiesti cu structura forumului, astfel ca postarile tale sa nu fie redundante si sa manance din timpul liber al moderatorilor.  :)

Offline newah

Re: Performanta 4x4 Noua Vitara
« Răspuns #5 : 05.Iul.2015, 04:04:58 p.m. »
multumesc mult pentru urari si recomandari. daca este posibil te rog elimina informatiile redundante, eu le-am pus doar strict pentru paterile despre noua Vitara
 

Offline shpeedy

Re: Performanta 4x4 Noua Vitara
« Răspuns #6 : 05.Iul.2015, 09:41:40 p.m. »
Asa cum a lasat sa se-nteleaga si @RexkrokiDAU, filmuletele au mai fost postate si dezbatute; multiplicarea lor ar adauga noi sarcini activitatii de moderare, tocmai prin cautarea/modificarea/stergerea informatiei duplicate - ar fi binevenit daca prin citirea informatiei deja existente pe forum s-ar putea evita, pe cat posibil, multiplicarea ei...

In alta ordine de idei, inclin sa cred ca New Vitara se comporta OK in situatiile practice in care chiar ai nevoie de 4x4, atata vreme cat esti constient de garda la sol si unghiurile ei. In stare stock, nu cred ca ar face fata unei probe de trial dintr-o etapa de off-road, cel putin nu cum ar face fata un Duster sau un Freelander2.
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Mesmer

Re: Performanta 4x4 Noua Vitara
« Răspuns #7 : 06.Iul.2015, 10:35:18 a.m. »
Ceva este ciudat la testul din acest film, este ca si cum nu ar avea 4x4 si diferential blocabil. Mai mult ca sigur ca a lasat masina in AUTO sau SPORT fara sa o treaca  in SNOW+LOCK
Este inacceptabil la un producator de traitie in  4X4 ca Suzuki sa aibe astfel de probleme. Sau problema este intre volan si scaunul soferului :)

Atentie, "diferentialul" blocabil este de fapt cuplajul pentru puntea spate. Diferentialul de pe puntea fata/spate este deschis. Cred ca 80% din masinile 4x4 produse nu trec acest test. O masina care sa vina dotata cu diferential blocabil cel putin pe puntea spate costa mult, de la 50k euro in sus, cu mici exceptii, cred ca Subaru s-ar putea sa ofere la bani mai putini.

Am urmarit si discutiile din commenturile youtube la acest filmulet. Daca esti foarte atent se vede prezenta unui sistem de blocare a rotii fara aderenta in modul LOCK.

Oricum, cred ca se descurca mai bine decat alte masini in acelasi test de pe canalul lor de youtube. Vezi FIAT 500x. Abordarea destul de subiectiva, mediul nu este prea bine controlat. Ar fi mult mai corect un test cu role.

 

Offline newah

Re: Performanta 4x4 Noua Vitara
« Răspuns #8 : 06.Iul.2015, 08:26:00 p.m. »
oare sa speram la ceva de genul asta ?


 

Offline danyepz

Re: Performanta 4x4 Noua Vitara
« Răspuns #9 : 06.Iul.2015, 11:09:51 p.m. »
oare sa speram la ceva de genul asta ?



Pe bune?

Nici pe departe....gandeste-te ca unghiul de atac la duster este cu 60 % mai mare(duster 30 de grade vitara 18.2) iar garada la sol la duster este de 21 cm fata de 18.5....cum in offroad un duster nu discuta cu o vitara, pe sosea o vitara este net superioata unui duster.
  • Swift 1.2 2019