0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Eu, ca nespecialist, nu aş fi trimis pe cineva să circule cu maşina fără ca alternatorul şi pompă de apă să funcţioneze
.....surpriza....cureaua de alternator rupta....a doua zi ma duc la AutoCobalcescu cu masina......
"Eu, ca nespecialist" posesor de permis de conducere dupa ce am constatat ca s-a rupt cureaua cu pricina n-as mai fi circulat cu masina
Nu stiu daca a mai avut cineva probleme cu alternatorul la sx4, dar mie mi s a parut ciudat ca la 45000 de km sa se strice asa deodata fara vreun avertisment.....suzuki quality!!!!!..
@sxtelu - desi vorbesti pe inteles ... eu nu te pot pricepe
Grea intrebare, dar de curiozitate: te-ai uita cum arta taietura in curea ? Ma refer la prima faza, nu dupa 10-12km. Important este daca acea curea s-a "exfoliat", sau pur si simplu s-a rupt ca taiata de briceag. Oricum,verificarea curelei ar fi bine sa se faca la orice revizie ( 15.000km), dureaza 5-10min.