Despre "profesionalismul" BlueAir...
in ianuarie am facut o rezervare dus-intors pe destinatia Paris la BlueAir pentru data de 18 iulie. Toate bune si frumoase pana azi cand zic sa ma mai uit putin de una alta si de pe site-ul celor de la Beauvais Airport vad ca de la Bucuresti in data de 18 iulie soseste un singur zbor BlueAir si acesta la ora 10:30, nu la ora 19.00 cum aparea in rezervarea mea. Verific pe site-ul companiei de zbor si vad ca intradevar zborul e de dimineata, nici decum dupa masa dupa cum aveam eu rezervarea. Sun la BlueAir si dupa ce vreo 20 de minute imi repeta robotul tot felul de tampenii reusesc sa vorbesc cu cineva de la ei si raspunsul a fost nimicitor de simplu, da , s-a modificat orarul de zbor. Si zic bine, s-a modificat, da pe mine de ce nu m-a anuntat nimeni, printr-un, telefon, sms, e-mail ceva.? Pai cica as fi fost anuntat zilele viitoare. Adica azi e vineri dupa masa, zborul e duminica dimineata, da m-ar fi anuntat cineva, probabil dupa ce avionul ar fi decolat.
Incredibil, dar adevarat.